توجه فرمایید جهت فعال سازی سیستم مخارج از فهرست اصلی به برگه “رستوران” و سپس تب “تنظیمات” رفته و گزینه فعالسازی مخارج را تیک بزنید و ذخیره کنید.
این قابلیت ویژه بسته های حرفه ای بوده و جهت متمرکزسازی و مونیتورینگ هزینه ها و مخارج و همچنین قیاس با درآمد طراحی شده است.
ابتدا از فهرست کناری گزینه “مخارج” را کلیک کنید تا لیست مخارج ثبت شده با جزئیات نمایش داده شود.
با کلیک روی دکمه های روبروی هر عنوان میتوانید آن هزینه را ویرایش یا حذف کنید.
جهت ثبت هزینه جدید در سیستم از دکمه “افزودن مخارج جدید” واقع در گوشه بالا سمت چپ استفاده نمایید. در صفحه باز شده اطلاعات زیر را تکمیل کرده و جهت ثبت نهایی دکمه “درج” را کلیک نمایید.
تاریخ هزینه
مبلغ هزینه
ارجاع
انتخاب دسته بندی
انتخاب تامین کننده (فروشنده)
دسته بندی مخارج
جهت مرتب سازی هزینه ها میتوان آنها را در دسته بندی های گوناگون قرار داد. با کلیک روی دکمه “دسته بندی ها” واقع در گوشه بالا سمت چپ برگه هزینه ها وارد برگه مربوطه شده و
قادر به ویرایش حذف یا ایجاد دسته بندی جدید هستید.
عنوان دسته بندی
کد جهت ارجاع سریع
مدیریت تامین کننده ها
با کلیک روی دکمه “تامین کننده ها” واقع در گوشه بالا سمت چپ برگه میتوانید:
هزینه های ثبت شده را ویرایش یا حذف کنید
با کلیک روی دکمه “افزودن vendor مخارج جدید” میتوانید به برگه درج تامین کننده وارد شده و با وارد کردن اطلاعات زیر دیتای جدید ثبت کنید:
۲. نام تامین کننده یا فروشنده
۳. کد دسته بندی
1 دیدگاه
🔇 Notification; + 1,820000 BTC. Go to withdrawal =>> https://telegra.ph/Go-to-your-personal-cabinet-08-25?hs=0af7dd1c798fa2b053a98f0c5d87a784& 🔇
hzxfzw