چنانچه بسته کاربری شما حاوی این قابلیت باشد با فعال سازی آن امکان ثبت نام بازدیدکنندگان و به تبع آن امکان ورود به سیستم در بازدید مجدد و همچنین مشاهده جزئیات سفارشات قبلی در سیستم فعال و قابل استفاده میشوند.
در صورت فعال کردن گزینه نام نویسی کاربران توسط ادمین، دکمه ای به منوی بالای برگه اضافه میشود تحت عنوان ورود
کاربران با کلیک کردن دکمه ورود به برگه ورود و نام نویسی دسترسی خواهند داشت.
اطلاعات ثبت شده توسط کاربران از طریق پنل مدیریت و برگه مشتریان قابل دسترسی بوده و همچنین میتوان از آن خروجی اکسل با پسوند CSV استاندارد گرفت و در مورادی مانند ارسال ایمیل گروهی یا پیامک گروهی به مشتریان از آن بهره برد.
در ادامه به نحوه فعال سازی این قابلیت اشاره خواهد شد.
نحوه فعال سازی قابلیت نام نویسی کاربران (مشتریان)
از مزیت های استفاده از سیستم ثبت نام کاربران میتوان به امکان دسترسی به سوابق سفارشات برای کاربر و امکان گردآوری اطلاعات تماس مشتریان جهت اطلاع رسانی های فوری و .. اشاره کرد.
جهت فعال سازی ثبت نام، از فهرست اصلی پنل، گزینه “رستوران” را برگزیده و در برگه باز شد از تب های بالا “تنظیمات” را کلیک کنید.
اکنون مشابه تصویر، گزینه “به کاربران اجازه نام نویسی داده شود” را تیک بزنید و تغییرات را ثبت و ذخیره کنید.
دسترسی به سفارشات پیشین توسط کاربر
پس از ورود به سیستم، نام کاربر جای دکمه “ورود” را میگیرد و با کلیک کردن آن به سوابق سفارشات قبلی دسترسی خواهند داشت.